Projektowanie logo

Projekty, jakich oczekujesz.

PROJEKTOWANIE LOGO – OFERTA

Projektowanie logo i identyfikacja wizualna firmy to dziś podstawowe i pierwszorzędne narzędzie budowania wizerunku firmy, marki i prestiżu. Dobre logo to podstawa wysokiej pozycji na rynku. Wyjątkowy i niepowtarzalny wizerunek jest dziś ważny jak nigdy dotąd. Logo powinno wysyłać Twoim klientom czytelny sygnał, budzić pozytywne skojarzenia.

Każdy projekt to dla nas wyzwanie i ogromny sukces – z wielką dumą spoglądamy na marki naszych Klientów, wśród których cieszymy się zaufaniem. Projekt zwieńczony sukcesem to dla nas największa nagroda.

Projektowanie marki jest dla nas wyjątkowym procesem, w którym skupiamy się na największych detalach, celach i wizjach, a także otoczeniu, w którym będzie funkcjonował znak. Na bieżąco śledzimy trendy designu, a także z ogromną uwagą wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów.

Wybierz dla siebie odpowiedni pakiet opracowania profesjonalnego projektu logo.

PROJEKTOWANIE LOGO – CENNIK

Droga do sukcesu Twojej firmy zaczyna się od dobrego projektu logo

Nie wystarczy mieć super produkty czy usługi, żeby być rozpoznawalnym, pozyskać klientów i odnieść sukces. Szczególnie, jeśli tych produktów lub usług jest sporo na rynku i mają silną oraz już dobrze znaną klientom konkurencję.

Skąd wiemy, jakiego projektu logo potrzebujesz, skoro nie znamy Twojej firmy?

Oczywiście, na początku tego nie wiemy. Dlatego, zanim przejdziemy do projektowania logo, szczegółowo badamy Twoje oczekiwania. Dowiadujemy się, czym zajmuje się Twoja firma, jakich Klientów chcesz pozyskać, z czym chcesz być kojarzony i jak postrzegany. Dopiero mając te wszystkie dane, zabieramy się do wykonania projektu logo.

Przykładowo, jeśli firma zajmuje się szeroko pojętą rozrywką, projekt logo nie powinien się kojarzyć z bardziej formalnymi dziedzinami działalności, takimi jak bankowość, finanse, medycyna. Musi być obietnicą dobrej zabawy i z nią przede wszystkim się kojarzyć. I odwrotnie, jeśli to, czym zajmuje się firma należy do branży biznesowej, projekt logo musi to odzwierciedlać i opowiadać przede wszystkim o profesjonalizmie, zaufaniu, stabilności. Z kolei ekskluzywne i drogie produkty wymagają logotypu, który podkreśli ten aspekt.

Brzmi sensownie, ale jak przekuć to na język graficzny? Od tego są nasi kreatywni i doświadczeni w projektowaniu logotypów dla wielu różnych branż graficy.

projektowanie logo
projekt logotypu

A co, jeśli masz już pomysł na swój projekt logo?

To może być świetny punkt wyjścia, ale… warto skonsultować go z tymi, którzy z praktyki wiedzą, czym musi cechować się dobrze zaprojektowany logotyp. Spojrzenie na projekt logo z dystansu i fachowym okiem sprawia, że dostrzega się jego słabe strony. Jeśli ktoś jest zbyt mocno przywiązany do swojej wizji, może nawet nie zauważyć, co z jego pomysłem na logo jest nie tak.

Dlatego warto powierzyć projektowanie logo od A do Z profesjonalistom takim jak my.

Podczas projektowania logo nie trzeba odkrywać Ameryki

Projekt logo nie musi być nie wiadomo jak wymyślny. Zwłaszcza, że istnieją na świecie miliardy logotypów, więc naprawdę trudno wymyślić coś, czego jeszcze nie było. I nie o to też do końca w projektowaniu logo chodzi. Bywa, że właśnie zbyt przekombinowany logotyp nie przemówi do klienta, bo nie będzie on wiedział, o co właściwie w nim chodzi.

Czasami o unikalności i niepowtarzalności logotypu decydują detale, takie jak odpowiednio dobrany krój czcionki, oryginalny kształt czy ciekawe zestawienie kolorów.

Co może Ci pomóc w wyróżnieniu się na tle konkurencji?

Logo Twojej marki jest zazwyczaj tym, z czym zetkną się Twoi klienci na samym początku. Warto, żeby przykuło ich uwagę, zaintrygowało i zostało zapamiętane. Dlatego projekt logo musi być dobrze przemyślany i profesjonalnie wykonany. Logo musi nieść jasny przekaz co do tego, czym zajmuje się Twoja firma.

Psychologia kolorów a projektowanie logo

Kolor logo w świadomości konsumentów bywa czasami nierozerwanie połączony z konkretną marką. Na przykład czerwień to Coca-Cola, albo kolor niebieski to Pepsi. Takie są zazwyczaj nasze pierwsze skojarzenia, prawda? Oczywiście, nie znaczy to, że te kolory są zarezerwowane tylko dla tych marek. Jeśli uważasz, że Twoje usługi czy produkty kojarzą się lub powinny się kojarzyć z kolorem czerwonym, nie ma powodu, dla którego nie mamy użyć go w projekcie logo Twojej firmy.

Każdy kolor wywołuje pewne emocje i skojarzenia, istnieje nawet dziedzina naukowa zajmująca się tym zagadnieniem – psychologia kolorów. Jeśli zależy Ci, żeby Twoja marka kojarzyła się z konkretnymi emocjami musisz wiedzieć jakich kolorów użyć, albo… zdać się na naszą wiedzę i pozwolić nam opracować logo, które odda charakter Twojej firmy i produktów lub usług, które sprzedajesz.

projektowanie logo dla firmy
projekt logo

Dobre logo, czyli jakie?

Istnieją pewne uniwersalne zasady projektowania logo. Nie musisz znać technicznych detali, ważne, że my je znamy i potrafimy ich użyć do stworzenia logo, które stanie się wizytówką Twojej firmy. Jeśli jednak chcesz wiedzieć jakie są najważniejsze cechy, które składają się na dobre logo, oto one:

Prostota

Im mniej skomplikowane logo tym lepiej. Dobrze, żeby od razu było wiadomo, o co w nim chodzi i o czym opowiada. Takie logo jest też łatwiej zapamiętywane przez klientów.

Ponadczasowość

Im dłużej nie będziesz musiał zmieniać swojego logo, tym lepiej dla Twojej marki. Dlatego nie idź za modą, ta szybko się zmienia, a dobre logotypy pozostają niezmienne.

Atrakcyjność

Dobry projekt logo musi czymś zaintrygować odbiorcę, przykuć jego uwagę na dłużej, zrobić wrażenie, a nawet zachwycić!

Uniwersalność i funkcjonalność

Dobry logotyp to taki, który dobrze prezentuje się w wielu rozmiarach, na różnych nośnikach i w różnych aplikacjach.

Zaufało nam już wiele firm.

Jesteśmy cenieni za kreatywne, nieszablonowe i profesjonalne podejście do projektowania logo.

Mamy własne pomysły, ale wsłuchujemy się też w Twoje potrzeby.

Jeśli chcesz wiedzieć, z kim do tej pory współpracowaliśmy i jakie projekty logo wykonaliśmy, zajrzyj do naszego portfolio.

PROJEKTOWANIE LOGO – NASZE PRACE

Poniżej prezentujemy kilka wybranych projektów logo, jakie zrealizowaliśmy dla naszych Klientów. Chętnie podejmiemy się każdego wyzwania!

PROJEKTOWANIE LOGO – PROCES REALIZACJI

1 – wybór pakietu

Zdajemy sobie sprawę z różnych potrzeb naszych Klientów w budowaniu marki, dlatego oferujemy 3 różne pakiety opracowania logo. Budowanie marki małego przedsiębiorstwa nie wymaga tak złożonego opracowania jak dla globalnej marki. Wybierz opcję dogodną dla Twojego biznesu.

2 – brief kreatywny

Profesjonalne projektowanie logo wymaga szczególnej atencji i poznania Twoich potrzeb i preferowanej estetyki. Dlatego przed przystąpieniem prac prosimy o wypełnienie formularza / briefu, który nada kierunek naszym pracom. Im więcej szczegółów w nim uwzględnisz, tym łatwiej osiągniemy zamierzony efekt.

3 – czas realizacji

Od momentu konsultacji / przekazania briefa kreatywnego, otrzymasz od nas pierwsze propozycje logo po ok. 5 dniach roboczych. Cały proces projektowania logo, wraz z naniesieniem korekt, dopracowaniem i przekazaniem pliku, trwa około 2 tygodni, w zależności od stopnia złożoności projektu.

Współpraca z firmą Fortis Media charakteryzuje się oczekiwanym dynamizmem, terminową realizacją zleceń, dyspozycyjnością, rzetelnością oraz nastawieniem na znajdowanie i wdrażanie, także niestandardowych, rozwiązań.- Tadeusz Jaszczołt, Dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta Warszawa
Współpraca z Fortis Media przebiegała wzorowo. Firma w znacznym stopniu przyczyniła się do wzrostu popularności profilu Rzeszów-stolica innowacji na portalu Facebook. Rekomenduję firmę Fortis Media jako wiarygodnego partnera do współpracy.- Stanisław Sieńko, Zastępca Prezydenta Miasta Rzeszowa
Zespół ludzi tworzący firmę Fortis Media to kreatywni i innowacyjni ludzie, którzy poprzez swoje profesjonalne podejście do pracy, byli w stanie przygotować materiały reklamowe na najwyższym poziomie, nie przeciążając tym samym naszego budżetu. Terminowość i zaangażowanie w projekty to moim zdaniem najsilniejsze atuty tej firmy, którą mogę szczerze polecić.- Bogdan Wardzyński, Prezes Banku Spółdzielczego w Pruszkowie
Dlaczego warto z nami współpracować? Sprawdź rekomendacje od naszych klientów.