Key visual – oferta i cennik

Buduj tożsamość marki.

KEY VISUAL – OFERTA

Key Visual jest fundamentem do budowania uporządkowanego i trwałego wizerunku marki. To graficzny motyw przewodni, który towarzyszy marce pomagając zachować jej spójność. Wspiera on komunikację i obrazuje jej jednolite wartości, ułatwiając jej zapamiętywanie. Jest on bardzo ważnym dodatkiem do logo. Powinien być przede wszystkim unikalny, użyteczny, prosty i zrozumiały dla określonej grupy docelowej.

Logo jest sercem brandingu, a key visual powinien być współgrającym “organizmem”. W jego skład może wchodzić kolorystyka, typografia, styl ilustracji bądź fotografii, układ wizualny, powtarzalne elementy graficzne – wszystko zależy od charakterystyki i celów komunikacyjnych marki oraz grupy odbiorców.

Key visual warto opracować w początkowym etapie podczas projektowania logo, gdyż wtedy będziemy mieć pewność, że nasza marka będzie miała spójny przekaz i wizerunek.

KEY VISUAL – CENNIK

KEY VISUAL – PROCES REALIZACJI

1 – wybór pakietu

Wybierz dla siebie odpowiedni pakiet, podstawowy lub rozszerzony. Możemy także ustalić indywidualny zakres prac i zasięg motywu przewodniego, dopasowanego do Twojej działalności.

2 – brief kreatywny

Przed przystąpieniem do prac, prosimy o wypełnienie briefa kreatywnego, który pomoże ustalić nam kierunek prac i określić motyw key visual marki.

3 – czas realizacji

Termin opracowania key visual ustalamy indywidualnie, w zależności od stopnia złożoności projektu. Minimalny czas pracy to 7 dni roboczych.

KEY VISUAL – PRZYKŁADY

Coca-Cola

Key visual Coca-Coli to biała fala wykorzystywana na produktach i wszystkich nośnikach reklamowych. Prosty i charakterystyczny motyw tak zapadł konsumentom w pamięć, iż produkt stał się rozpoznawalny bez użycia logo. Przykładem może tu być kampania, w której na opakowaniach pojawiały się imiona z towarzyszącym elementem graficznym fali – nikt nie miał wątpliwości, że sięga po spersonalizowaną butelkę Coca-Coli.

PZU

PZU w odświeżonej identyfikacji jako motyw przewodni w reklamach wykorzystuje łuki wycięte z logo symbolizujące nawiasy i ochronę. Jest to bardzo prosty i przemyślany motyw, mocno powiązany z logo firmy. Identyfikacja firmy dzięki temu zabiegowi jest wyrazista i kompatybilna. To przykład kreacji, gdzie projekt logo i key visual były przemyślane od początku, wraz ze strategią komunikacyjną marki.

Play

Marka Play aktualnie bardziej znana jest ze swojego symbolu biało-fioletowego, o płynnej formie, aniżeli z samego logo. Początkowo grafika funkcjonowała w znaku firmowym, później została usunięta. Jest na tyle charakterystyczna, że może występować oddzielnie, bez dodatku logo. Całość jest bardzo wyróżniająca się i spójna, konsekwentnie stosowana pomaga marce w umacnianiu wizerunku.

Współpraca z firmą Fortis Media charakteryzuje się oczekiwanym dynamizmem, terminową realizacją zleceń, dyspozycyjnością, rzetelnością oraz nastawieniem na znajdowanie i wdrażanie, także niestandardowych, rozwiązań.- Tadeusz Jaszczołt, Dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta Warszawa
Współpraca z Fortis Media przebiegała wzorowo. Firma w znacznym stopniu przyczyniła się do wzrostu popularności profilu Rzeszów-stolica innowacji na portalu Facebook. Rekomenduję firmę Fortis Media jako wiarygodnego partnera do współpracy.- Stanisław Sieńko, Zastępca Prezydenta Miasta Rzeszowa
Zespół ludzi tworzący firmę Fortis Media to kreatywni i innowacyjni ludzie, którzy poprzez swoje profesjonalne podejście do pracy, byli w stanie przygotować materiały reklamowe na najwyższym poziomie, nie przeciążając tym samym naszego budżetu.Terminowość i zaangażowanie w projekty to moim zdaniem najsilniejsze atuty tej firmy, którą mogę szczerze polecić.- Bogdan Wardzyński, Prezes Banku Spółdzielczego w Pruszkowie
Dlaczego warto z nami współpracować? Sprawdź rekomendacje od naszych klientów.